WORKSHOPpapirklip

Jeg har afholdt workshops med elevgrupper i alle aldre.
> Blandt andet var jeg over 10 mdr. rundt 4 gange i 50 daginstitutioner i Slagelse Kommune(2013-14)
>Tidligere var jeg på Slagelse Gymnasium, hvor jeg orkestrerede en wortkshop-dag for 200 elever. (ikke helt forventet fra min side - men det gik rigtigt godt)
 Jeg har også været ude og lave forløb forskellige steder - fx over 14 dage, hvor vi lavede et murmaleri .En gang i en børnehave(30 m2)  og en gang i en klub(20m2)
På Slagelse Museum havde jeg workshop hver dag i Vinterferie 2014 .
På oplevelsesstedet, der nu er lukker - "Fyrtøjet" i Odense. - har jeg også været ogle dage i forb m at jeg udstillede på deres gangområder. Min udstilling med 20 værker fik lov til at hænge der i 8 mdr. Så det var jeg vældigt beæret over!
På Roskilde Dyrskue, og flere lignende markeder, har jeg også haft "bod" for forbipasserende børn og barnlige sjæle :)